dinsdag 17 mei 2016

There and back again

Goedemorgen lieve lezer,

Wat is het toch al ontzettend lang geleden, tenminste zo voelt het.
Iets meer dan een jaar geleden was ik officieel gestopt met NL-beauty, niet dat mijn passie voor make-up of schrijven er niet meer was. Er speelde gewoon een aantal dingen die ervoor zorgde dat ik steeds minder postte, van elke dag werd het elke week, en uiteindelijk werd elke week zelden tot nooit. 

Bron onbekend

De laatste paar weken tot maanden begon het toch weer te kriebelen, elke keer was ik in m'n hoofd weer bezig met artikelen bedenken. Als ik met m'n wekelijkse geliefde Kruidvat rondje bezig was miste ik het uitgebreid testen en reviewen van de mooie producten. 

Ik zit op dit moment in mijn eindexamens, misschien niet het ideale moment om m'n blog weer op te pakken. Ach ja, voor hen die me vroeger al volgde. Ik ben en blijf dezelfde wispelturige Saar.

Ik heb een tijdje getwijfeld over de naam NL-beauty, maar ik denk dat er geen betere naam is voor me op dit moment. Het voelt heel vertrouwd en wat vertrouwd voelt is meestal goed. 

Vanaf vandaag ga ik weer regelmatig artikelen schrijven en postten. Als ik meer weet over wat de precieze planning gaat worden dan laat ik het jullie weten.
Voorlopig ga ik proberen om elke dag iets te postten, ik weet niet of ik dat ga redden met mijn examens dus ik hou jullie daarover op de hoogte.

I'm happy to be back,
xx Saar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten